L’EIXIDA


“Els cinc veïns del Bon Pastor, en lluita pels seus drets” (Opinió)
4 Agost 2007, 1:17 pm
Filed under: Opinió | Etiquetes: , ,

>> Carta d’opinió d’un veí resistent a les Cases Barates del Bon Pastor:

Tornem a sentir-nos assetjats per les administracions de l’Institut Municipal d’Urbanisme i l’Ajuntament de Barcelona

Hola, sóc Ramon Fenoy, un dels quatre veïns en lluita del Bon Pastor. En primer lloc, donar-vos les gràcies pel recolzament que estem rebent de tots els ciutadans que esten vivint el nostre problema com a propi. Gràcies en el meu nom i en el dels altres 3 veïns. Escric això en nom de tots els afectats.

El dia 31 de juliol de 2007 es van presentar a casa nostra, a les 11:30h, dos membres de la direcció de Serveis Jurídics i Urbanístics acompanyats de dos agents de la Guàrdia urbana amb auna carta on se’ns inforamava que havíem de desallotjar casa nostra en un termini de 10 dies a partir del dia la notificació. A partir d’aquella data, el 10 d’agost ens toca desallotjar l’habitatge, sinó, vindran amb la força pública 5 dies després. Quasi sense temps per anar als Jutjats a fer alguna gestió, o sense poder localitzar a la nostra representant jurídica; el dia 31, els Jutjats tanquen a les 14h per vacances; són moments molt dolents, molts nervis, però la pinya segueix més unida que mai.

Com que no tenen més arguments, el desallotjament s’efectuarà, ho escric tal com ve en el comunicat que obra en el nostre poder. “REQUERIR al senyor Ramon Fenoy Manzanera, ocupant sense títol de la finca n.11 del C/Granadella”, ara em diuen que estic il·legalment a casa meva per ocupar-la, quan tots els mesos pago el meu lloguer, el meu títol obra en el meu poder i us puc assegurar que és 100% legal.Aquesta carta està firmada per una tal secretària delegada Mª Camino Suárez García i una tècnica superor de dret d’urbanisme Rocío Benito Arranz.

Com poden venir a pressionar-nos d’aquesta manera amb la carta de desallotjament, amb el segell de l’Institut d’Urbanisme, i no amb el segell del Jutjat?; com em poden dir que em fan fora de casa meva per ser un ocupa si jo pago religiosament el meu lloguer?, o per no tenir títol d’arrendament, si el tinc?, PER QUÈ TANTES MENTIDES?. Si estem amb un contenciós jurídico-administratiu d’aquests veïns contra les institucions que encara està obert i no han dictameninat sentència ni a favir ni en contra.

Però on arribarà aquesta pressió del Patronat Municipal de l’Habitatge, Institut Municipal d’Urbanisme, i el propi Ajuntament de Barcelona, amb l’Hereu com a cap visible? Això és vergonyós, i al Parlament de Catalunya no s’assabenten de res. Montilla, cal preocupar-se més dels ciutadans i no del que anys enrere hagin fet malament un partit o un altre.

Sóc de “avui treballem per demà”, i hi ha molta merda per netejar en aquesta Barcelona i a Catalunya.

Els comentaris estan tancats.



